مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: خدمت در این دستگاه عصمت و طهارت را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانیم، چرا که این خدمت را بر اساس عشق و اعتقادی که به ارزش های ناب مکتب نورانی اسلام دارند به انجام می رسانند.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 20 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار"واحد کرمانشاه" کارگاه آموزشی کارشناسان حوزه تعاون بنیاد کرمانشاه، با حضور سه تن از کارشناسان این حوزه در بنیاد مرکز، صبح امروز یکشنبه اول اسفندماه 95 در سالن اجنماعات بنیاد کرمانشاه برگزار شد.
در این نشست که احمد عباسی معاون تعاون بنیاد کرمانشاه و جمعی از کارشناسان تعاون بنیاد کرمانشاه حضور داشتند، حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد استان، با تشکر از حضور هیئت اعزامی از مرکز، برگزاری اینگونه کارگاه های آموزشی را بهترین راهکار در آشنایی هر چه بیشتر همکاران با قوانین و مقرارات بنیاد دانست.
حجت الاسلام عسگری در بخش دیگری از سخنان خود، تسلط همکاران به قوانین و مقررات بنیاد بویژه حوزه تعاون را یکی از ویژگی های مهم کارشناسان این بخش از مجموعه اداری برشمرده و خواستار آشنایی کامل آنان با این قوانین شد.
در ادامه این نشست که حسین ایوبی مشاور معاون تعاون و فدایی از کارشناسان تعاون نیز حضور داشتند، میرساداتی رئیس امور اداری ایثارگران مرکز در سخنانی ضمن تشریح مباحث و چگونگی اجرایی شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران، به سؤالات مطرح شده از سوی کارشناسان حوزه تعاون پاسخ گفت.
گفتنی است: هیئت اعزامی از حوزه تعاون بنیاد مرکز طی سه روز حضور خود در استان کرمانشاه، ضمن سرکشی به شهرستان های تابعه استان مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار