بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در اسفند ماه جاری در استان قزوین با نقش آفرینی نونهالان قزوینی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بزرگترین رویداد ورزشی در حوزه اسکیت طی روزهای آینده در استان قزوین رقم می‌خورد.

گرامیداشت مرحوم محمدحسین خاکساران بهانه‌ای برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی است و برخی از ورزشکاران قزوینی و علاقمندان به ورزش، میزبان همایشی در حوزه اسکیت هستند.

بزرگ‌ترین رویداد ورزشی قزوین در ورزشگاه چند ساله (قدمت 40 تا 50 ساله) و تاریخی شهید تختی با عنوان «همایش بزرگ استعدادیابی هیأت اسکیت استان قزوین» اتفاق می‌افتد که این رویداد را مسؤولان و فعالان رشته ورزشی اسکیت همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت اسکیت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، زمان برگزاری این رویداد ورزشی را در ششم اسفندماه سال جاری از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر اعلام کرد.

این همایش به عنوان چهارمین همایش فصلی هیأت اسکیت استان قزوین بوده که قبل از این همایش، همایش‌هایی همچون همایش بزرگ اسکیت مدارس برگزار شده است.

بازیگران اصلی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی استان قزوین نونهالان و دختران زیر 12 سال هستند که در این رویداد ورزشی استعداد و توانایی دختران و نونهالان یاد شده توسط هیأت اسکیت استان قزوین شناسایی می‌شود.

همزمان با نزدیکی این رویداد ورزشی، بیلبوردهایی در سطح شهر قزوین و بنرهای تبلیغاتی در عرصه‌ رسانه‌های این شهر توسط مسؤولان و فعالان دوستدار ورزش نصب شده است.

در همایش بزرگ استعدادیابی هیأت اسکیت استان قزوین، اداره‌کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین مشارکت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار