چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور امام جمعه پاوه، معاون مدیر کل آموزش و پرورش و مسوولین دستگاه های دولتی شهرستان پاوه در محل سالن اجتماعات فرمانداری آن شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 20 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک  به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاوه، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه طی سخنانی گفت: عصر ما عصر انقلاب دانش و علوم است اما اگر بدون بصیرت و آگاهی با تکنولوژی های روز همراهی کنیم به مقصد نخواهیم رسید و اگر بی تفاوت هم بمانیم از کاروان عقب خواهیم ماند، پس باید با برنامه و آگاهی لازم از فناوری های جدید بهره بگیریم.
ماموستا قادری تاثیرات فیلم یک دقیقه ای را از ساعت ها سخنرانی بیشتر دانست و افزود: در گذشته وسیله تعلیم و تربیت زبان و قلم بوده است، اما امروزه زبان و قلم عقب مانده و تصویر، ماهواره و سایت ها نقش خود را ایفا می کنند، لذا لازم است از کاروان عقب نمانیم و از آن برای اصلاح و افزایش بصیرت و آگاهی جامعه استفاده کنیم.
در ادامه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، جشنواره فیلم رشد را یکی از عظیم ترین جشنواره های کشور عنوان کرد که طی مدت فعالیت خود توانسته است در مسیر رسالت اصلی خود که همانا انتقال مفاهیم عالی تعلیم و تربیت به دانش آموزان است گامی موثر بردارد.
زهره بالاگبری افزود: جشنواره بین المللی فیلم رشد با فراهم نمودن امکان تبادل فرهنگی و هنری بین کشورهای مختلف جهان با ایران اسلامی شامل 820 فیلم ایرانی و 224 فیلم خارجی به مدت 5 روز برای دانش آموزان و فرهنگیان به نمایش در می آید.
وی گفت: درجشنواره امسال پیش بینی می شود نزدیک 100 هزار دانش آموز از فیلم های  جشنواره بازدید نمایند.
معاون آموزش ابتدایی تاکید کرد: امسال در 24 منطقه آموزشی استان کرمانشاه  48 فیلم جهت دانش آموزان به نمایش در می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار