فرمانده سابق قرار گاه منطقه ای غرب کشور گفت: من به اطاعت از نعمت ولایت، پوشیدن لباس سر بازی و خدمت به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنم.
کد خبر: ۳۸۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 19 February 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، منوچهر کاظمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده های قدیم و جدید قرار گاه منطقه ای غرب کشور در جمع مسئولان در تالار گل نرگس اظهار کرد: بنا به تاکید بزرگان دین شرکت در مراسم تدفین و ترحیم انسان را به یاد خدا و کوچکی دنیا می اندازد.
وی با بیان اینکه عمر مسئولیت و مدیریت کوتاه است، ادامه داد: حضور در چنین  مجالسی به ما مدیران  و مسئولان یاد آوری می کند که عمر مدیریت کوتاه است و آنچه که می ماند خدممت و جلب رضایت خدا و مردم است.
فرمانده سابق قرارگاه منطقه ای غرب کشور تصریح کرد: در طول سی و هفت سال خدمت تلاش کردم اول قضاوت خداوند را به عنوان بنده ی کوچک برای پرهیز از کوتاهی در حین انجام وظایف و سپس قضاوت مردم در راستای خدمت به بندگان خدا جزو اهدافم باشد.
وی گفت:کار در استان کرمانشاه و منطقه ی غرب کشور نسبت به استاندهای دیگر به واسطه ی مشکلات و محرومیت ها سخت اما به واسطه ی خدمت به مردم  پر برکت است چرا که مقام و عمر پایدار نیست و کسی که برای رضای خدا و خدمت به مردم کارکند  تکذیب و تایید دیگران برایش اهمیت ندارد.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و مبارزه با دشمنان نظام دو هدف مهم در اجرای وظایفم بوده است، متذکرشد: ارتش ما دارای عقبه ی معنوی و قدرتمندی است و آرامش امروز ما مدیون شهیدان وجانبازانی است که برای جلب رضایت خدا از منافع خود گذشتند.
امیر کاظمی گفت: ما وارث ارتشی هستیم که هر سرباز و درجه دارش دارای اخلاق و فرایض معنوی هستند و نمونه ی آن شهید عباس بابایی است که هنگام تایید گواهی نامه خلبانی اش در دفتر ژنرال آمریکایی اول خدا را در نظر داشت و نماز خواند .
وی تاکید کرد: تا وقتی بر سر خوان جمهوری اسلامی ایران هستیم باید بر ای جلب رضایت خدا و خدمت به مردم تلاش کرده و امروز بنا به گفته ی رهبری در حال جنگ اقتصادی هستیم و نقشه ای که دشمنان برای ما کشیده اند بتوانیم در این زمینه خدمت کرده و آماده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار