فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 19 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک، سردارمنوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران افزود:عوامل انتظامی شهرستان کنگاور با رصد اطلاعاتی و اقدامات مراقبتی موفق شدند یک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق را که از مرزهای غربی کشور به مقصد استان های مرکزی بارگیری شده بود، شناسایی و جهت توقیف خودرو وارد عمل شوند.

امان الهی با اشاره به اینکه محموله قاچاق درون یک دستگاه سواری پژو جاسازی شده بود، افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه به محض نزدیک شدن خودروی موردنظر، با اقدامات پلیسی آن را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه طی بازرسی دقیق از خودرو، ۳۵۵ دستگاه انواع گوشی قاچاق کشف و پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع ذیصلاح شد ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان کرمانشاه کشف شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محموله های قاچاق مکشوفه، حاصل تلاش عوامل انتظامی شهرستان کنگاور بوده است.

وی افزود: طی مدت مذکور در این شهرستان ۲۱۶ مورد پرونده حمل کالای قاچاق به مراجع قضائی و سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است، همچنین ۲۳۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضائی شهرستان کنگاور معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار