فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، ۳۰ نفر سارق دستگیر و ۶۴ مورد انواع سرقت کشف شد.
کد خبر: ۳۷۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 18 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه پلیس سرهنگ "رضا شیرزادی" در توضیح این خبر بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس این شهرستان با توکل به خدای متعال و در سایه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از تجزیه و تحلیل مکان و زمان جرایم رخ داده، تغییر تاکتیک و شناسایی محل های جرم خیز با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت های ویژه موتوری و خودرویی، به کار گیری اکیپ های کار آزموده از یگان امداد و فوریتهای پلیسی ۱۱۰ با تمام توان طرح تشدید پیشگیری از سرقت طی ۴۸ ساعت به اجرا درآمد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پلیس شهرستان موفق به دستگیری ۳۰ نفر سارق و کشف ۶۴ مورد انواع سرقت، شامل ۳۵ مورد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۲۰ مورد کشف خودرو، ۷ مورد وسایل منزل و اماکن خصوصی و ۲ مورد سایر سرقت ها شده است.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان کرمانشاه ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار