سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: قهرمان واقعی رقابت های جام جهانی کشتی مردم خوب، فهمیم و مهمان نواز کرمانشاه بودند که با حضور خود، جلوه ای از شور و شعور را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 18 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا صابر رحیمی گفت: تماشاگران با اخلاق کرمانشاهی نقش زیاد و غیرقابل انکاری در موفقیت تیم ملی کشتی ایران ایفا کردند تا مورد تمجید تمامی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها قرار بگیرند.
وی همچنین با بالا ارزیابی کردن سطح مسابقات جام جهانی، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده رقابت ها به خوبی برگزار و به خوبی نیز تمام شد تا کارنامه درخشانی برای کرمانشاه رقم بخورد.
رحیمی افزود: تمامی تیم ها و کشتی گیران حاضر در مسابقات جام جهانی کشتی نیز از نحوه میزبانی کرمانشاه رضایت داشتند و این مساله را بارها عنوان کردند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با اشاره به پاسخگو نبودن ظرفیت سالن امام خمینی (ره) محل برگزاری مسابقات برای خیل عظیم جمعیت و هواداران، از افتتاح سالن 6 هزار نفری ولایت که در دهکده المپیک در حال ساخت است، خبر داد.
وی افزود: این موضوع را به اطلاع آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز رساندیم و خود وی هم که از نزدیک شور و اشتیاق مردم کرمانشاه برای تماشای مسابقات و کوچک بودن سالن را مشاهده کرد برای ساخت و تکمیل هرچه سریعتر سالن 6 هزار نفری با کمک استاندار کرمانشاه قول مساعد داد.
رحیمی همچنین از آمادگی کرمانشاه برای میزبانی بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان خبر داد و گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه برای مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی قرار شد هر سال میزبانی یک دوره مسابقه مهم به استان داده شود.
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای 28 و 29 بهمن با حضور هشت تیم اول دنیا در کرمانشاه برگزار و تیم ملی ایران با پیروزی پنج بر سه مقابل آمریکا در دیدار فینال قهرمان رقابت ها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار