مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرپل ذهاب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 285 دستگاه کنتور معیوب آب در شهرسرپل ذهاب تعویض شده است.
کد خبر: ۳۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 18 February 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جواد کریمی افزود: از 285 دستگاه کنتور معیوب، 35 دستگاه آن مربوط به یخ زدگی بهمن ماه امسال بوده است که در اثر سرما و یخبندان دچار ترکیدگی شده است.
وی تصریح کرد: تعویض کنتور های خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته به مشترکان و شهروندان را نیز فراهم می کند .
مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به منظور افزایش دقت و محاسبه دقیق میزان مصرف آب شرب  این اقدام انجام شده است افزود: 4 هزار 257 مورد کلر تست کلرسنجی نیز از ابتدای سالجاری تا کنون و در راستای کنترل کیفی آب شرب شرب صورت گرفته است.
کریمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی و همچنین قرار گرفتن در منطقه گرم و خشک و برای حفظ منابع محدود آب شرب، لذا مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب شرب امری اجتناب ناپذیر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار