مربی تیم ملی کشتی ایران:
کرمانشاه- ایرنا- مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: با نمایش خیره کننده ای که کشتی گیران ما در مقابل ترکیه داشتند می توان به جرائت ادعا کرد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت های جام جهانی هستیم.
کد خبر: ۳۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 17 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، امیر توکلیان اظهار کرد: ترکیب تیم ایران مقابل ترکیه به خوبی خواسته های کادر فنی را برآورده کرد و بسیار خوب و مقتدرانه مقابل رقیب اصلی خود در گروه ظاهر شد.
وی افزود: در ابتدای مسابقه امید به پیروزی در هر هشت وزن داشتیم که خوشبختانه این موفقیت نیز حاصل شد، هرچند احسان پور در 61 کیلوگرم و یاراحمدی در 74 کیلوگرم کار سختی تری نسبت به بقیه داشتند.
توکلیان ادامه داد: با اینکه پیروزی بسیار خوبی مقابل ترکیه کسب کردیم اما هنوز دو مسابقه دیگر برای ایران باقیست و باید در مقابل تیم های هندوستان و مغولستان هم با تمام قوا به میدان برویم.
وی در ادامه از تماشاگران کرمانشاهی به دلیل تشویق های بسیار پرشورشان تقدیر کرد و گفت: همین تشویق ها بود که باعث افزایش روحیه کشتی گیران شد و باعث شد یکی دو نفر از اعضای تیم ملی بازی باخته را با پیروزی عوض کنند.
توکلیان در پایان گفت: وجود چنین تماشاگرانی یک سرمایه بزرگ برای کشتی ایران است و امیدوارم با حمایت همین هواداران بتوانیم جام قهرمانی را به آن ها هدیه کنیم.
تیم ملی کشتی ایران در اولین مسابقه خود در جام جهانی کشتی با حساب 'هشت بر صفر' ترکیه را شکست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار