معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:با تلاش های صورت گرفته و علیرغم وجود مشکلات مالی در پروژه ها تا به امروز یک میلیون 930هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به بهره برداری و حدود 274هزار واحد باقی مانده است و 160هزار واحد دیگر هم فاقد مشتری و یا دارای معارض هستند.
کد خبر: ۳۷۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 14 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک مهرآبادی در مراسم افتتاح پروژه 203 واحدی مسکن مهر دادگستری شهرستان هرسین افزود: دولت طی دو مصوبه دست ما را باز گذاشت و به ما اجازه داد برای بازگشت منابع به شرکت ها این 160هزار واحد جهت تأسیس خوابگاه به شرکت ها اختصاص داده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : حدود 49هزار پرونده مسکن مهر هم در مراجع قضایی در حال رسیدگی است که با توجه به دستور رئیس محترم قوه قضاییه در اولویت رسیدگی هستند که با رأی قطعی تعیین تکلیف می شوند.
مهرآبادی در ادامه اظهار داشت: ما همه نیروها را بنا به دستور رئیس جمهور بسیج     کرده ایم که تا پایان عمر دولت یازدهم این پروژه ها تکمیل شوند و تا به امروز یک میلیون و 850  هزار واحد مسکن مهر افتتاح کرده ایم که مابقی هم به دلیل عدم تأمین خدمات زیربنایی متوقف هستند که پیگیر هستیم با هماهنگی های صورت گرفته واحد های با منابع مالی محدود را تعیین تکلیف کنیم .
وی افزود : ما امیدواریم با کمک استانداران و معاونین عمرانی و مدیران راه و شهرسازی استان ها بتوانیم بنا به دستور رئیس جمهور تمام پروژه های مسکن مهر را تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری برسانیم.
در ادامه مهندس نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های مسکن مهر در استان اظهار داشت: به مناسب ایام پیروزی انقلاب اسلامی امروز از پروژه مسکن مهر 203واحدی دادگستری شهرستان هرسین 156واحد را در دست افتتاح داریم که حدود 47واحد هم قبلاً افتتاح شده بود.
وی افزود : به همین مناسبت در سراسر استان ما به صورت نمادین 1868واحد را به صورت همزمان افتتاح کردیم 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 32800واحد در شهرهای بالای 25هزار نفر و 3500واحد هم در شهرهای زیر 25هزار نفر در دست انجام داریم تا کنون به رقم افتتاح 38هزار واحد مسکن مهر در سطح استان رسیده ایم و حدود 8500 واحد هم بدون معارض در سطح استان داریم که این تعداد هم تا پایان دولت یازدهم تعیین تکلیف می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار