مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به ۱۷۰۰۰مددجوی کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 14 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، امسال کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه برتر کشور را در زمینه ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان تحت حمایت کسب کرده است.
آموزش های فنی و حرفه ای به صورت رایگان و به منظور کسب مهارت توسط مددجویان تحت حمایت و توانمندی آنان ارائه می شود.
حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کمیته امداد استان رتبه برتر کشور را در زمینه ارائه آموزش های فنی و مهارتی به مددجویان تحت حمایت  کسب کرده است، گفت: حدود ۱۷ هزار مددجو تحت حمایت در استان کرمانشاه در ۱۰ ماهه سال جاری از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
وی افزود: ۹ هزار و ۸۶۷ نفر از این تعداد مددجوی بهره مند از آموزش های فنی و حرفه ای را زنان و دختران تحت حمایت و مابقی مردان تحت حمایت این نهاد تشکیل داده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین بیش از هشت هزار و ۲۷۰ نفر از مددجویان آموزش دیده در سال جاری، ساکن در روستاهای استان و مابقی آنان در شهرها سکونت داشته اند.
وی با اشاره به اینکه آموزش های فنی و مهارتی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنفی و صنعتی و خدمات به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، خاطرنشان کرد: بیشترین آموزش های ارائه شده به مددجویان تحت حمایت طی سال ۹۵ در زمینه خدمات و صنایع دستی بوده است.
خدرویسی با یادآوری اینکه ارائه آموزش های فنی به هر مددجوی تحت حمایت تا سقف ۱۰ میلیون ریال برای کمیته امداد هزینه در بر دارد، تصریح کرد: بیش از ۱۲ میلیارد ریال در ۱۰ ماهه امسال برای حرفه آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای با هدف کسب مهارت، توانمندی و ایجاد شغل پایدار توسط مددجویان ارائه می شود، تاکید کرد: مددجویان بهره مند از آموزش های فنی و حرفه ای در صورت کسب مهارت های لازم و واجدالشرایط بودن می توانند از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و خودکفایی این نهاد بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار