رییس سازمان امور اراضی کشور
رئیس سازمان امور اراضی کشور در کارگروه رفع تداخل که با حضور دکتر خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس کولانی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان،مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان و کارشناسان امور اراضی برگزار شد گفت: استان کرمانشاه یکی از استان‌های برتر در رفع تداخل اراضی کشاورزی است.
کد خبر: ۳۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 12 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور هدف از برگزاری کارگروه رفع تداخل و حضور در این نشست را بررسی پرونده‌های رفع تداخل بیان کرد و گفت: در این جلسه مباحث فنی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با اتخاذ تصمیمات لازم در روند پرونده‌ها تسریع ایجاد شود.
اورنگی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ما رفع تداخل اراضی کشاورزان و رفع مشکلات آنان می‌باشد.
اورنگی از هماهنگی و همدلی اعضای کارگروه ابراز خوشنودی کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم مشکلات تداخل اراضی را حل و فصل نمایئم و حقوق دولت و کشاورزان تعیین تکلیف شود.
 در ادامه دکتر خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز طی سخنانی به تشریح اقدامات این سازمان در خصوص رفع تداخل اراضی پرداخت و گفت: تمام تلاش ما و کارشناسان را برای رفع مشکلات و رفع تداخل اراضی  در سطح استان  بکار بسته‌ایم.
در ادامه مهندس کولانی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز گزارشی از اقدامات انجام گرفته را ارائه داد.
گفتنی است در این جلسه 2 هزار هکتار از اراضی منابع ملی و زراعی شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب بررسی و رفع تداخل گردیده همچنین در سالجاری 21 هزار هکتار نیز از اراضی سطح استان تعیین تکلیف شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار