استاندار قزوین با اشاره به اینکه دو مخزن آب در شرق قزوین احداث شده است، گفت: این مخازن با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در شرق قزوین احداث شده که این مخازن باید تا تابستان سال آینده عملیاتی شود.
کد خبر: ۳۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پنج حلقه چاه با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی صبح امروز در شهرستان قزوین به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین دارای دشت حاصلخیز است، اظهار داشت: دشت قزوین رو به معرض نابودی است که می‌طلبد مسؤولان استان قزوین برای جلوگیری از نشست این دشت تدابیر مهمی بیاندیشند.

وی با اشاره به اینکه دو مخزن آب در شرق قزوین احداث شده است، گفت: این مخازن با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در شرق قزوین احداث شده که این مخازن باید تا تابستان سال آینده عملیاتی شود تا شاهد استفاده از این مخازن باشیم.

گفتنی است، استاندار قزوین در بدو ورود به شهر اقبالیه به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدا ادای احترام کرد و یکی از دیگر برنامه‌های استاندار و هیأت همراه دیدار با خانواده شهید یوسف فله‌قزوینی بود که در منزل این شهید والا مقام حضور یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار