راهپیمایی 22 بهمن
مردم شهرستان دالاهو همزمان با سراسر کشور اسلامیمان از صبح امروز از کوی و برزن، شهر و روستا، در میان برف و سرما، برای اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ابله کاخ سفید زده باشند، زن و مرد پیر و جوان با حضور در راه پیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه، تجدید پیمان نمودند.
کد خبر: ۳۷۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 11 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دالاهو ،شرکت کنندگان در راهپیمایی با عشق و علاقه به انقلاب اسلامی، یک بار دیگر به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای دیگر، وفاداری خود را نسبت به انقلاب، ولایت و نظام اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها، پرچم های سه رنگ ایران اسلامی و پوسترهایی که شعارهای ضد استکباری بر روی آنها درج شده بود و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، میدان امام(ره) تا مسجد المهدی (عج) محل برگزاری نماز جمعه را طی کردند.
همچنین بندهای قطعنامه که با شعارهای مردم درب مسجد مورد تایید قرار گرفت، شامل تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و پایبندی به اصل ولایت فقیه، حفظ وحدت ملی و محکوم کردن هرگونه اقدام تفرقه افکنانه، اعتراض به بد عهدی های آمریکا در برجام، حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه و محکوم کردن جنایات آل سعود و آل خلیفه و جریانهای تکفیری و حمایت از مردم فلسطین بود.
فرماندار دالاهو  در این مراسم گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، شجاعت، انقلابی بودن، علاقه مندی به انقلاب و نظام، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و وحدت و یکپارچگی را به نمایش گذاشتند.
مرادعلی تاتار گفت: مردم امروز ندای رهبر معظم انقلاب را بی پاسخ نگذاشتند و استکبار جهانی را محکوم کردند.
وی با اشاره به سفر وزیر راه به استان نوید بهسازی تمام راه های مواصلاتی شهرستان دالاهو را داد.
نماینده مردم دالاهو  در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم، انقلاب را بزرگترین تحول قرن اخیر دانست.
حشمت فلاحت پیشه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت در دنیا معرفی شده و تمام تحولات منطقه با نگاه ایران اسلامی است که این به برکت استقامتی است که از حضرت امام (ره) درس گرفته ایم.
وی با اشاره به دستگیری کودک 5ساله ایرانی در آمریکا اذعان کرد که آمریکا از نسل های آینده هم واهمه دارند
فلاحت پیشه در ادامه به تهدیدات پیاپی موضوع حمله به ایران از سال 2001 تا کنون اشاره کرد و عنوان داشت ایران هر بار با قدرت بیشتری در مقابل این تهدیدات ایستاد.
وی دالاهو را امن ترین شهرستان در موضوع پژاک که در کمیسیون ملی مطرح شده بود اعلام کرد و گفت در زمان دفاع مقدس 8 ساله، مردم این دیار همه باهم در مقابل دشمن اسلحه بدست گرفتند و خون مردم اهل حق، سنی و شیعه در این خاک درآمیخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار