مام جمعه نودشه مطرح کرد:
ماموستا ملا احمد مبارکشاهی گفت:امام خمینی(ره)یکی از تاثیرگذارترین اشخاصی دانست که با انقلاب خود توانست مقدمات انقلابهای دیگر به ویژه در جهان اسلام را که بیداری اسلامی و قیام های انتفاضه است بوجود آورد.
کد خبر: ۳۷۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 10 February 2017
ه گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در شهر نوسود و نودشه با شکوه خاصی برگزار گردید .
امام جمعه شهر نودشه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرصلابت و کثیر شهروندان نودشه ای ،انقلاب اسلامی ایران را مهمترین حادثه قرن بیستم دانست.
مبارکشاهی شمه ای از دست آوردهای اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،فناوری و آموزشی را یاد آور شد و افزود:امروز جهان،ایران را نه بعنوان ژاندارم منطقه که از سوی ابر قدرت ها به این امر گماشته باشند،آنچنان که در دوران ستم شاهی بود بلکه بعنوان یک قدرت بزرگ و تاثیر گذار می شناسند.
امام جمعه نودشه از دانش آموزان خواست تا با یادگیری و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ایران دشمنان را از نفوذ مأیوس کنند،
مصطفی زاده بخشدار نوسود  نیز ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور گرم مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و تمامی اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی بیان داشت :که ملت شریف شهر های نوسودو نودشه بار دیگر به حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان انقلاب و نظام کشیدند .
وی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب ، وحدت کلمه ، خون شهدا و حضور همیشگی مردم در تمامی صحنه های انقلاب دانست .
مصطفی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی پرداخت و رشد کشور را در تمامی زمینه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی چشمگیر بیان نمود و حضور پرشور مردم را امروز در سراسر ایران اسلامی سرمایه اجتماعی مهم برای انقلاب  اسلامی دانست .
بخشدار نوسود در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات پیش رو  ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا اشاره داشتند و حضور و مشارکت مردم  را بار دیگر در این صحنه مهم خواستار شد.
در این مراسم گروه سرود دبستان سمیه نیز سرود ای ایران را به زیبایی اجرا نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار