دهه فجر در دالاهو:
دیدار با خانواده مدد جویان کمیته امداد امام(ره) با حضور فرماندار، معاون، بخشدار، روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی انجام شد.
کد خبر: ۳۷۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 09 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری دالاهو؛بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی استان کرمانشاه توسط انجمن مردم نهاد جوان یاران وطن باحضور پرشور مردم فرهنگ دوست باحضور اساتید برجسته استان درمحل کتابخانه عمومی امام صادق (ع) درشهر کرندغرب افتتاح وبه مدت یک هفته ادامه دارد. در این نمایشگاه بیش 35 اثر خوشنویسی با مضامین آیات قرآن و اشعار مربوط به دهه فجر در این نمایشگاه نمایش داده شده است. عواید فروش نمایشگاه خوشنویسی صرف کمک به هنرمندان کم بضاعت و امور خیریه زیر نظر معتمدین شهرستان خواهد شد. ارزش ریالی آثار این نمایشگاه از 2 میلیون تا 7 میلیون ریال میباشد که البته ارزش واقعی این آثار بین 5 تا 20 میلیون ریال است.
اعضای انجمن از همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری و اداره ورزش جوانان شهرستان کمال تشکر را داشتند.
فرماندار به همراه سایر مسئولین از این نمایشگاه بازدید کردند.
هفتمین نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ایدر محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی امام صادق(ع) شهرستان دالاهو با حضور مهندس تاتار فرماندار شهرستان دالاهو برگزار گردید. در این نشست پنج نفر از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی به معرفی کتاب پرداختند.
رسول بهرامی‌پور به معرفی کتاب "حقوق متهم تحت نظری در نظام حقوق کیفری ایران" اثر خودش ،
جلال صفری به معرفی کتاب گلبرگ‌های مهدوی اثر محمدجواد مهری ،
علی کریمی به معرفی کتاب "جنایات و مکافات" اثر داستایوسکی ،
افسانه صفری به معرفی کتاب "دانستنی‌های قرآن" اثر مصطفی اسرار،
الهام مرادی‌بانیارانی به معرفی کتاب "روزهای فاطمه علیها‌السلام: شرحی بر خطبه‌ی فدک حضرت زهرا(س)" اثر علی صفائی حائری پرداختند.
کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌گردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.
در پایان لوح تقدیری با امضاء مدیرکل محترم کتابخانه‌های عمومی استان به معرفی کنندگان کتاب در این نشست به رسم یادبود اهدا گردید.
روبان پروژه آسفالت خیابانهای شهر کرندغرب به مساحت 5هزارو642متر مربع از محل اعتبار قیر رایگان سازمان همیاری با حضور فرماندار و توسط فرمانده نیروی انتظامی قیچی خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار