سازمان آب و برق خوزستان؛
دو مقاله مشترک علمی از همکارانمان "مهرداد جنانی"، "جواد احدیان" و "جمال فیلی" با عنوان "پتانسیل نشست تحکیمی اولیه مخلوط خاک های گچی و آهک"، و مقاله "بررسی تغییرات تراکم بهینه خاک های گچی در درصدهای متفاوت اختلاط با آهک" در چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری پذیرفته و ارائه شد
کد خبر: ۳۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 08 February 2017
در این گواهینامه ها که به امضای دبیر علمی کنگره "افرام کیوانی" و دبیر کنگره "فرهاد علیزاده افشار" رسیده اند، خطاب به نامبردگان آمده است: آقایان مهرداد جنانی، جواد احدیان و جمال فیلی، بدینوسیله گواهی می شود مقاله های شما، با توجه به کمیته داوری چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری جهت چاپ در مجموعه مقالات کنگره مورد پذیرش قرار گرفته و در این کنگره که در دانشگاه شهید بهشتی تهران با نمایه و مجوز ISC وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ارائه گردیده است. موفقیت روز افزون شما را در عرصه های دانش و پژوهش از درگاه احدیت مسئلت می نمائیم.

چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری با مجوز ISC وزارت علوم به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
این کنگره، زمینه گفتگو و تبادل تجربه میان اندیشمندان، صاحب نظران، اساتید و متخصصان مهندسی کشور را فراهم آورده است.

مقالات پوستری و شفاهی، پنل های تخصصی عمران، معماری، شهرسازی و شش سخنرانی از کشورهای ایران، ترکیه و ایتالیا از 7 تا 9 دیماه 95 در این کنگره ارائه شد.
همچنین این کنگره در نظر دارد تا همه ساله به منظور ارتقای سطح کیفی معماری، سازه، توسعه شهری و ضرورت آموزش موارد ذکر شده با بهره گیری از تجارب و دست آوردها با گردآوری صاحب نظران و اساتید، زمینه توسعه پایدار را برای میهن اسلامی فراهم آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار