یک دستگاه اتوبوس مربوط به سرویس دانشجویان دانشگاه شمال آمل روز گذشته به طور ناگهانی دچار حریق شد اما با تلاش ماموران آتش نشانی به سرعت حریق کنترل شد.
کد خبر: ۳۷۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 08 February 2017
 ايسنا، حسن مهدوی فر،  مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی آمل پس از بازدید و بررسی این حریق اعلام کرد: علت اصلی آتش سوزی اتوبوس پیشرو دیزل بعد از کارشناسی فنی کارخانه اعلام می‌شود.
 
وی افزود: این اتفاق در حال حرکت افتاده و مسافر نبوده و مشکل اتوبوس در حالت استراحت و خاموش رخ داد و یکی از دلایل که امکان دارد برای هریک از اتوبوس‌های حمل و نقل شهری رخ دهد، رسیدگی و چک نکردن به موقع ناوگان است. با توجه به هزینه‌های بالا و سنگین در نگهداری و درآمد کم و دسترسی نداشتن به نمایندگی معتبر این نسل از اتوبوس ها در مناطق شمالی و توجه نکردن دولت در واریز یارانه حمل و نقل هر لحظه احتمال دارد برای هریک از اتوبوس ها این اتفاق رخ دهد.
 
مهدوی فر افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بازسازی دوباره این اتوبوس بعد از نظرات کارشناسی اقدام می شود.
 
وی درباره اخلال در جابجایی دانشجویان و مسافران به دانشگاه شمال این قول را داد که در صورت نیاز و حجم مسافر نسبت به جایگزین اتوبوس دیگر اقدام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار