مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه:
کرمانشاه- مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: اقتدار ملّی تنها اهرمی است که کشور را بیمه و دشمنان را مأیوس می‌کند.
کد خبر: ۳۷۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 08 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر ، دکتر محمد نبی احمدی شامگاه سه شنبه در همایش  "گفتمان اسلامی انقلابی و اقتدار ملّی" که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک ایّام اللّه دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره مؤسّس کبیر آن امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اظهار داشت: بسیج اساتید معتقد است که اگر ما کلیدواژه "انقلابی بودن و انقلابی ماندن" را در بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سپس در بیانات خلف صالح ایشان رهبری معظّم انقلاب دنبال کنیم متوجّه خواهیم شد که حلقه مفقوده ی شتاب رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی دانشگاه ها در عدم توجه به این کلمه است. 

وی با ادامه توضیحات بیان کرد:از اوّل انقلاب هر جا انقلابی، جهادی و خالصاً مخلصاً لوجه اللّه عمل کرده ایم از ثمرات شیرین و ارزشمند آن نیز برخوردار شده ایم؛ امّا هرجا تساهل و تسامح به خرج داده ایم و یا زرق و برق دنیا ما را به خود مشغول کرده است موفق نبوده ایم و کشور دچار صدماتی شده است. 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی خاطر نشان کرد:  امروز همه اساتید تکلیف شرعی دارند ضمن تلاش برای پیشرفت در همه عرصه های علوم پیشرفته و نوین روز، روحیه انقلابی را توسط حلقه واسطی که در اختیار دارند یعنی دانشجویان عزیز به بدنه جامعه نیز منتقل نمایند.

 دکتر احمدی بااشاره به بحث "اقتدار ملّی" گفت: اقتدار در همه زمینه ها تنها چیزی است که کشور را بیمه و دشمنان را مأیوس می کند. 

مسئول بسیج اساتید خاطر نشان کرد: در این نشست دکتر فلاحت پیشه تحلیل خوبی را از وضعیت دنیای امروز و جایگاه جمهوری اسلامی ایران بخصوص با توجّه به دو مؤلّفه "گفتمان انقلابی اسلامی" و "اقتدار ملّی" ارائه نمودند.

 گفتنی است، در این جلسه،  پرسش و پاسخ با حضور مدعوین صورت گرفت و آقایان دکتر فلاحت پیشه و دکتر احمدی سؤالات مکتوب و شفاهی حاضران را پاسخ گفتند.

مهم ترین بخش سؤالات مربوط به راه های حفظ و ارتقاء گفتمان انقلابی و اقتدار ملّی در همه زمینه ها، جلو گیری از چوب حراج زدن به پالایشگاه کرمانشاه و پیگیری مطالبات استانی توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار