معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری ایلام گفت :اشتغال درحوزه های دانش بنیان و IT ازبحث های محوری استانداری ایلام برای کاهش بیکاری و توسعه اشتغال پایدار است.
کد خبر: ۳۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 06 February 2017
به گزارش تابناک ایلام  ؛ حشمت الله عسگری بدره اظهارکرد :اشتغال مساله و دغدغه اصلی کشور است چرا که هرم سنی جمعیت درکشورمان به صورتی است که قسمت اعظمی از افراد جویای کار هستند.
 
وی گفت: تولید شغل درکشور با تقاضا فاصله بسیاری داردو مشارکت مردم تنها راه غلبه براین مشکل درکناربرنامه ها و کمک های دولت است .
 
عسگری افزود: برنامه اصلی استانداری ایلام دربحث اشتغال تحقق راستین اقتصاد مقاومتی است و منابع خوبی با سود صفر تا 3 درصد دراختیار است که به صورت یارانه ای بوده و حوزه های متنوعی را شامل می شود و مردم می توانند در طرح های خرد ومتوسط از این تسهیلات استفاده کنند.
 
معاون استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های شهرستان بدره اظهارکرد: برنامه های متنوعی برای بدره تدارک دیده شده است که یکی از مهم ترین آنها افزایش اراضی آبی کشاورزی است .
 
وی طرح پرورش ماهی درقفس را مهم خواند و گفت :با توجه به وجود دریاچه سد سیمره این طرح که تاکنون درچند مرحله عملیاتی شده است می تواند نقش خوبی درایجاد اشتغال و تولید داشته باشد.
 
معاون استاندارایلام درموردپتانسیل سد سیمره دربدره بیان کرد:گردشگری حاشیه سد سیمره یکی از مهم ترین مسایلی است که می تواند نقش بسزایی درتوسعه اشتغال درمنطقه راداشته باشد .
 
وی افزود:برای توسعه گردشگری بدره نیاز به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است که تاکنون چند نفر دراین مورد پیگیری هایی داشته اند و این آمادگی وجود دارد که علی رغم مشکلات منطقه ای عملکرد خوبی دراین حوزه به وجد آید.
 
عسگری درمورد شهرک صنعتی بدره هم گفت :واحد های خوبی درشهرک صنعتی بدره در حال شکل گیری هستند که زمین برای طرح گلخانه واگذارشده و طرح سمن پلاست نیز تامین مالی شده و مجوز آن صادرشده است ./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار