مراسم جشن انقلاب در مدیریت سازمان تعاون روستایی قزوین برگزار و از تعاونی‌های برتر و نمونه استانی، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین در مراسم جشن انقلاب که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و بزرگداشت این ایام و تجلیل از برخی تعاونی‌های برتر استان، جانبازان و ایثارگران صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر تجدید‌میثاق با آرمان‌های امام راحل‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و یادآور ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آحاد مردم به رهبری امام(ره) است و امیدواریم که با گذشت زمان اهداف امام و رهبری هرچه بیشتر محقق شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در ادامه این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر به نقش رهبری امام خمینی‌(ره) در انقلاب و بیان برخی از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اشاره کرد و گفت: امام تنها از خدا می‌ترسید و این مهم مصداق این جمله است «کسی که از خدا بترسد از غیر خدا نخواهد ترسید» و کسی که از خدا پروا نداشته باشد از همه کس خواهد ترسید.

حجت‌الاسلام رضا گروسی با بیان اینکه امام‌(ره) به خدا اعتقاد راسخی داشت، افزود: این اعتقاد در تمام زندگانی امام(ره) مشاهده می‌شد و ترس در وجود امام خمینی(ره) معنایی نداشت.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با سه عنصر توکل بر خدا، توسل به ائمه‌اطهار(ع)، اتحاد، انسجام و همدلی مردم انقلاب را به پیش بردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه جذابیت امام راحل ریشه در خلوص ایشان داشت، یادآور شد: شجاعت امام خمینی(ره) و رابطه با ائمه‌اطهار(ع) و اشک‌های ایشان در عزای امام حسین‌(ع) موجب جذب مردم به امام(ره) می‌شد به طوری که مردم حاضر بودند جان خود و فرزندان خویش را در این راه بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی تقدیم کنند.

گروسی در ادامه با اشاره به برخی از امدادهای الهی در مسیر انقلاب ادامه داد: از آنجایی که امام(ره) تنها خدا را مدنظر قرار داده و توجه خاصی به امام زمان‌(عج) داشتند، موجب شد، این انقلاب سرپا بماند و با جانفشانی‌های مردم به پیروزی برسد.

گفتنی است در ادامه این مراسم از تعاونی‌های برتر و نمونه استانی، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جمعی از مسؤولان استانی، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی، تولید و زنان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار