رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه
کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ «ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو وحدت، بصیرت و ولایت» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر عباس سروری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از برگزاری همایش بزرگی تحت عنوان «ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو وحدت، بصیرت و ولایت» به این مناسبت در کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان و مؤثرین دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی اعم از اهل سنت و تشیع با حضور مسئولین عالی رتبه استان خبر داد.

سروری از حضور «حجت الاسلام بی‌آزار» معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله عبدالخالق عبدالهی و جمعی از علمای شیعه و سنی در این همایش خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سخنران این مراسم را «حجت الاسلام بی‌آزار» معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی اعلام کرد و گفت: این مراسم فردا دوشنبه ۱۸ بهمن راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل مجتمع بعثت سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری از حضور حدود ۴۰۰ شرکت کنند در این همایش خبر داد و گفت: در مراسم مذکور از چند خانواده شهید از جمله شهیدان جعفری و مصطفی امامی تجلیل خواهد شد. تجلیل از ملاقادر قادری، امام جمعه اهل سنت پاوه و ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از دیگر بخش های این همایش است.

وی از تجلیل از شعرای پیشکسوت و برجسته شعر و ادبیات انقلاب از جمله استاد محمد جواد محبت از دیگر بخش های این همایش است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بین مردم استان اعم از مذاهب مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی اشاره ای نیز به برنامه های امروز دهه فجر استان داشت و گفت: ادامه جشنواره فیلم فجر در سینماهای آزادی و فرهنگ استان را داریم که بعد از ظهر ها اکران فیلم صورت می گیرد.

سروری از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی امروز یکشنبه۱۷بهمن راس ساعت ۱۵ بعد از ظهر در مجموعه شماره۱ کارگران سه راه حافظیه خبر داد.

وی افزود: هم چنین امروز نیز چون دیگر ایام دهه مبارک فجر، مسابقات فرهنگی و هنری را در حوزه هنری استان کرمانشاه داریم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم چنین در اکثر روستاها و دهستان های استان ویژه برنامه های خدمات رسانی روستایی را در قالب کمیته جهاد کشاورزی استان داریم.

وی از افتتاح طرح ها و پروژه های متعدد نیز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی و... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای امروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار