انتصاب در روانسر:
با حضور فرماندار شهرستان روانسر ومسئولین استانی غفارصالحی بعنوان سرپرست امورآب و فاضلاب شهر روانسرمعرفی شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 04 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، با حضور فرماندار شهرستان روانسر و مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان، غفارصالحی بعنوان سرپرست امورآب و فاضلاب شهر روانسر معرفی و از خدمات مجید بنی عامر مدیرپیشین آبفا این شهرستان قدردانی شد.
در ابتدای این مراسم  فرماندار شهرستان روانسر از نحوه خدمات رسانی به شهروندان توسط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار رضایت نمود وگفت: خدماتیکه از سوی شرکت آب و فاضلاب به مردم ارایه می شود از اهمیت بالای برخوردار است. چون مردم نمی توانند بدون آب زندگی کنند واین ارزشمندترین خدماتی است که شماکارکنان آب و فاضلاب برای مردم فراهم می کنید.
ویسمرادی اظهارداشت: دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی ب شهروندان با کیفیت بسیار خوب، اجرای شبکه های توزیع آب و شبکه های جمع آوری فاضلاب در این شهر از اهم فعالیت های است که در این شهربرای خدمات رسانی به مردم صورت گرفته است که قابل تحسین می باشد.
فرماندار روانسر گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب که یکی از پروزه های مهم و اساسی در این شهرستان نیازمند توجه ویژه است. و این پروژه  بدلیل عدم اعتبار وهم اکنون کمتر از 20 درصد پیشرفت دارد.
وی افزود: سلامتی و بهداشت مردم در گرو احداث و بهره برداری این جمع آوری فاضلاب بخشی از شهر ازجمله فاضلاب حاشیه سراب و رودخانه  وتصفیه خانه فاضلاب است .
فرماندار روانسر افزود: سعی و تلاش خود را بکار خواهم گرفت که بتوانم از طریق استانداری و سایر مسئولین در راستای تامین اعتبار کمک شود که مشکلات در حوزه آب و فاضلاب در این شهربه حداقل برسد.
معاون برنامه ریزی ومنابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه ذاتی شرکت آب و فاضلاب این است که آب شرب سالم وبهداشتی در اختیار مردم قراردهد و خدمات فاضلاب را بنحو بهداشتی آن جمع آوری و دفع نماید .
وی افزود: این حق مردم است از این خدمات استفاده کنند و ما وظیفه داریم بهداشت و سلامتی مردم را در حیطه اختیارات شرکت آب و فاضلاب بخوبی مدیریت کنیم و مردم هم بخوبی از خدماتی که حق خودشان هست بهره مند شوند.
همه خانی اظهارداشت: تغییر و تحولات انجام شده در راستای پیشرفت و ارایه خدمات بهتر به شهروندان است. لذا این گونه تغییرات در هرسازمانی طبیعی می باشد.
معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: وظیفه شرکت آب و فاضلاب ارایه خدمت به شهروندان با بهترین کیفیت است واین تحقق پیدا نمی کند مگر با حمایت وهمراهی مدیران ارشد درشهرستان از جمله فرماندار محترم بعنوان بالاترین مقام عالی دولت .
همه خانی تصریح کرد: مدیران آب و فاضلاب در شهرستان ها همراه وهماهنگ با مدیران ارشددرشهرستان هستند واز هیچگونه خدمتی در راستای وظایف خود دریغ نخواهند ورزید وهمگام با مسئولین شهرستان هرآنچه وظیفه دارند با تمام توان خود بایستی بکارگیرند که مردم دچار مشکل نشوند و قطعا ازطریق استان هم بخوبی مورد توجه قرارخواهند گرفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار