رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه از پایان اردوی تیم ملی کبدی بانوان بزرگسال ایران در کرمانشاه خبر داد و گفت: این اردو صبح امروز (شنبه) پس از یک هفته پایان یافت.
کد خبر: ۳۷۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،مختار صیدی روز شنبه اظهار کرد: اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران از روز شنبه قبل (9 بهمن) با حضور 21 ورزشکار از 6 استان کشور در کرمانشاه آغاز شده بود.
وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی کبدی بانوان ایران در مجموعه ورزشی کوثر زیرنظر سرمربی هندی و همچنین خانم دوستوندی مربی کرمانشاهی این تیم دنبال شد.
صیدی با بیان اینکه در این اردو همه امکانات لازم در اختیار ملی پوشان کبدی ایران قرار گرفت، گفت: خوشبختانه هم کادر فنی و هم ملی پوشان دعوت شده از نحوه میزبانی کرمانشاه رضایت کامل داشتند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در اردوی تیم ملی سه ورزشکار کرمانشاهی به نام های آزاده صیدی، رویا سرلک و فاطمه کرمی نیز حضور داشتند که خوشبختانه کادر فنی از عملکرد و آمادگی آن ها رضایت داشتند.
وی ادامه داد: تیم ملی کبدی بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال آینده در شهر مشهد برگزار می شود، آماده می کند.
صیدی در پایان اظهار کرد: کبدی کرمانشاه در چند سال گذشته و از زمانی که آقای کرمی مسوولیت آن را برعهده گرفت روند رو به رشد خود را ادامه داده و سعی می شود همین روند برای دو سه سال آینده نیز ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار