به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر سه واحد بهداشتی و درمانی با حضور مسئولان ادارات، معتمدان و خانواده معظم شهدا در بخش مرکزی ایرانشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴ 03 February 2017
به گزارش ایرنا، خانه بهداشت روستایی و مرکز خدمات جامع سلامت شمس آباد سرهنگ و خانه بهداشت روستای کلینگ حسن خانی از جمله طرح های راه اندازی شده در سومین روز دهه مبارک فجر در بخش مرکزی ایرانشهر بود.
فرماندار ایرانشهر در آیین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 10هزار نفر از جمعیت روستایی بخش مرکزی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.
نبی بخش داوودی افزود: برای احداث و تجهیز این واحدهای بهداشتی و درمانی بالغ بر 20میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: توجه دولت به بخش بهداشت و درمان و ساخت و تجهیز فضاهای بهداشتی درمانی در مناطق روستایی موجب ارتقای سلامت در منطقه شده است.
وی با اشاره به خدمات ارزنده نظام در منطقه اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این منطقه از کمترین امکانات بهداشتی، آموزشی، عمرانی و خدماتی محروم بود که به برکت نظام اسلامی در حال حاضر دورترین روستاهای ما دارای فضای آموزشی و خانه بهداشت است.
به گزارش ایرنا غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهداء، شب شعر و محفل انس با قرآن مجید از دیگر ویژه برنامه های سومین روز از ایام الله دهه فجر در ایرانشهر بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار