کد خبر: ۳۷۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 02 February 2017
به گزارش تابناک یزد،جشنواره «هویت کودکان ایران اسلامی» در سه شاخه قصه‌گویی، آواها و نغمه‌های محلی و دکلمه روز گذشته در سالن اجتماعات مجتمع برازنده مقدم یزد آغاز شد.
محمدحسین رادمنش، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: این جشنواره به منظور دست یابی مطلوب به هویت یکپارچه و پویا در ابعاد فردی دینی و ملی در کودکان و با هدف تکوین و تثبیت پایه های هویت نوآموزان ایران اسلامی با تاکید بر پرورش هویت ملی برگزار می شود.
رادمنش افزود: برگزاری این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش کشور و به منظور بستر سازی زمینه های شکوفایی فطرت الهی، رشد همه جانبه، تقویت خودباوری، غنی سازی محتوای دوره پیش دبستانی، ارتقای حساسیت و آگاهی مسئولان و... از طرف وزارت آموزش و پرورش به استان یزد واگذار شده است.
وی موضوع این جشنواره را «ایران وطن من» ذکر کرد و  ادامه داد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر کار داوری آثار وارده به دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.
رادمنش گفت: در روز اول جشنواره «هویت کودکان ایران اسلامی » کار داوری ۱۹ قصه از مجموع ۱۳۰ قصه ارائه شده  توسط  مربیان دوره پیش دبستانی انجام شد و در دو روز آینده نیز ۱۷ اثر در شاخه  نغمه و آوای استانی (در قالب سرود و نمایش ) و ۵۱  دکلمه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره و اهداء هدایا با حضور مسئولان کشوری و استانی در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار