امام جمعه روانسر گفت: امنیت، آرامش و اقتدار کشورمان مرهون جانفشانی و ایثار شهداست و وظیفه تمام آحاد جامعه پاسداری از خون پاک شهدای والامقام است.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدای شهر روانسر افزود: هر چه بیشتر بتوانیم در مسیر آرمان های شهدا گام برداریم بهتر خواهیم توانست از آرمان های انقلاب و نظام صیانت کنیم.
وی با بیان اینکه نباید ایثار شهدا را فراموش کنیم و همیشه حرمت آنها را باید حفظ کنیم، اظهار داشت: شهدا با ایثارگری که از خود نشان دادند عزت و افتخار را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: ماهرچه داریم از شهدا داریم اگرامروز کشور عزیز ما اینگونه با قدرت و اقتدار به جلو و به سمت پیشرفت حرکت می کند به دلیل رشادت ها و شجاعت های شهدای ماست و باید پاسدار و حافظ خون شهدا و ارزشهای انقلاب باشیم.
فرماندار روانسر نیز در این دیدارها گفت: انقلاب اسلامی ایران از خون پاک شهدا به ثمر نشست و وظیفه همگان ادامه راه ایشان و تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.
حسین ویسمرادی با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از اسلام و انقلاب بود، افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمام عرصه ها و میادین می شود.
حسن عبدالهی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان روانسر نیز گفت: وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدردان عزیزانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی گرانبها ترین سرمایه خود را فدا کردند.
این دیدارها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انجام و از خانواده شهیدان والامقام محمدصالح ظهرابی و حسین محمدی قدردانی و تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار