سیروس وظیفه افزود : شب گذشته به گزارش تعدادی از شهروندان آستارایی در رابطه با آتش سوزی در یکی از مغازه ها واقع در جاده کمربندی آستارا به اردبیل نیروهای آتش نشانی بلافاصله وارد عمل شدند.
کد خبر: ۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 20 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سیروس وظیفه افزود : شب گذشته به گزارش تعدادی از شهروندان آستارایی در رابطه با آتش سوزی در یکی از مغازه ها واقع در جاده کمربندی آستارا به اردبیل نیروهای آتش نشانی بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با اشاره به حضور 17 نفر از نیروهای آتش نشانی در مکان مورد نظر ، اضافه کرد : این آتش سوزی توسط سه دستگاه خودروی سنگین ، دو دستگاه خودروی نیمه سنگین ، سه خودروی تانکر آب و یک دستگاه لودر مهار شد.

وی در خصوص علت آتش سوزی بیان کرد : به علت نشت گاز در یکی از مغازه های عرضه سیلندرهای گاز LPG(گازمایع) ، مغازه مورد نظر به همراه دو باب تعمیرگاه خودرو در جوار این مغازه در آتش سوخت. 

وی اظهار کرد : با اطفای سریع حریق توسط نیروهای آتش نشانی از سرایت زبانه های آن به سایر مغازه های جلوگیری شد.

وظیفه با بیان اینکه در این آتش سوزی اجناس داخل مغازه طعمه حریق شد ، افزود : اطفای حریق در مکان مورد نظر دو ساعت به طول انجامید و در جریان این اتفاق دو نفر از نیروهای آتش نشانی آستارا از ناحیه صورت به علت شدت حرارت به شکل سطحی دچار سوختگی شدند.

وی با تقدیر از همکاری نیروهای انتظامی و شهرداری آستارا در راستای اطفای سریع حریق ،ادامه داد : علت و میزان دقیق خسارت ناشی از آتش سوزی توسط کارشناسان در حال بررسی است.

مسوول آتش نشانی آستارا از مردم این شهرستان خواست تا هنگام بروز حادثه آتش سوزی همکاری های لازم را با نیروهای آتش نشانی داشته باشند.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار