مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه از خدمات ویژه بیمه مکمل درمانی بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حسین خدرویسی با بیان اینکه هم‌اکنون  135 هزار مددجو در استان از خدمات ویژه بیمه مکمل درمانی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: 58 هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایتی که در شهرهای استان با جمعیت بیش از 20 هزار نفر زندگی می‌کنند از بیمه و کارت درمان این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: 108 میلیارد ریال اعتبار در شش ماهه نخست امسال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 329 مرکز درمانی در استان برای ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان با این نهاد همکاری و تعامل دارند، گفت: این مراکز شامل پزشکان خانواده، متخصص و فوق تخصص، بیمارستانها، درمانگاهها و آزمایشگاه است.

خدرویسی به تحت حمایت قرار داشتن 210 بیمار خاص و 913 بیمار سرطانی و صعب‌العلاج در استان اشاره و عنوان کرد: این دسته از بیماران از کمک هزینه‌های ویژه برای درمان بیماری خود بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به بیماران زمین گیر و از کارافتاده نیز ماهیانه مبلغ یک میلیون ریال هزینه نگهداری و پرستاری پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: هم اکنون 470 مددجوی از کارافتاده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات ویژه درمانی و توانبخشی نیز به مددجویان ارائه می‌کند، اظهار کرد: امسال 24 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات ویژه درمانی و توانبخشی از قبیل خرید کلیه برای بیماران پیوندی، تهیه لوازم جانبی مانند ولیچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، واکر، عصا، دندان مصنوعی، عینک، سمعک، کمک هزینه غذایی بیماران خاص، ایاب و ذهاب، اسکان همراه بیماران و لوازم بهداشتی به مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار