تیم تکواندو مناطق نفت‎خیز جنوب با کسب 39 امتیاز موفق شد در هفته ششم (دور برگشت) و در فاصله 3 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته یک نوجوانان کشور، عنوان قهرمانی بيستمين دوره اين مسابقات را به نام خود ثبت کند
کد خبر: ۳۶۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 29 January 2017
رقابت‌های هفته‎های پنجم و ششم (دور برگشت) از بيستمين دوره ليگ دسته يك تکواندو نوجوانان پسر «جام آينده‌سازان المپيك» روز جمعه با حضور 133 تکواندوکار و در قالب 9 تيم پیشگامان حرفه‌ای، فرمانیه، یاری، زرپخش جمشيد توس خراسان رضوي، باشگاه شاهین خزر رودبار، باشگاه فرهنگی‎ورزشي ذوب‎آهن اصفهان، هیات تکواندوی شهرستان مرند، مناطق نفت‎خيز جنوب و شهرداری تبريز در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد که تیم مناطق نفت‎خیز جنوب در ابتدا و در دیدار هفته پنجم خود موفق شد با حساب 6 بر 4 از سد تیم فرمانیه عبور کند.

نماینده استان که درپی حفظ رکورد بی‎شکستی خود در این رقابت‎ها بود در ادامه و در مسابقه هفته ششم خود نیز با نتیجه 8 بر 2 ذوب‎آهن اصفهان را شکست داد.

عبدالرضا حمیدی و علی مزبانی از تیم مناطق نفت‎خیز جنوب نیز به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و سرپرست در هفته پنجم رقابت‎ها انتخاب شدند. همچنین علی تورک‎چورن از تیم مناطق نفت‎خیز در هفته ششم، به عنوان فنی‎ترین بازیکن انتخاب شد، ضمن این‎که علی مزبانی در این هفته نیز به عنوان برترین سرپرست برگزیده شد.

در پایان هفته ششم از دور برگشت پیکارها، تکواندوکاران تیم مناطق نفت‎خیز جنوب با 13 برد پیاپی، بدون باخت و کسب 39 امتیاز توانستند در فاصله سه هفته باقی‎مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک نوجوانان پسر کشور را به نام خود به ثبت برسانند. همچنین تیم های شهرداری تبریز با 28 و پیشگامان حرفه‌ای با 27 امتیاز که تلاش می‌کنند سکوی نایب قهرمانی را کسب کنند، به ترتیب در جایگاه‎های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار