فرماندار دالاهو با بیان اینکه تمام راه های اصلی دالاهو با کمک راهداری باز گفت: بارش سنگین برف در این شهرستان در 10 سال اخیر بی سابقه است.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،مرادعلی تاتار روز شنبه افزود: 300 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی با وجود تلاش راهداری شهرستان به دلیل بارش سنگین مجدد برف در چند ساعت اخیر مسدود است و کار بازگشایی راه ها در حال انجام است.
وی از قطع آب و برق 17 روستای دهستان زاوله و بخش مرکزی شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش عوامل اجرایی برق هفت روستای بخش مرکزی وصل شده اما آب و برق 10 روستای دیگر به دلیل شکسته شدن تیرهای برق بر اثر بارش سنگین برف تا بازگشایی راه و جایگزین کردن تیرهای برق؛ برق و آب این روستاها قطع خواهد بود.
تاتار در ادامه تانکرهای آبرسانی به روستاهایی که با قطعی آب و برق مواجهه اند پس از بازگشایی راه ها خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته دو بار ستاد مدیریت بحران برای کمک و پناه دادن به مسافران در راه مانده، کمک به سرنشینان خودروها و بازگشایی راه های مسدود تشکیل شده که خوشبختانه تا کنون با تلاش خستگی ناپذیر راهداری و عوامل اجرایی شهرستان، هیچ اتفاق خاصی پیش نیامده است.
وی در پایان منتقل شدن زن باردار با کمک نفربر ارتش به مرکز درمانی در روز گذشته اشاره کرد و گفت: تمامی نیروهای اجرایی برای کمک در آمادگی کامل به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار