مسابقه های فینال رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 6 تیم برتر به میزبانی کرمانشاه در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،نایب رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه اظهار کرد: این رقابت ها به مدت سه روز و تا جمعه هشتم بهمن با حضور تیم های کرمانشاه، گلستان، تهران، ایلام، مرکزی و مشهد برگزار می شود.
لیلا دوستوندی یادآور شد: در روز اول مسابقات تیم گلستان با ایلام، تهران با مشهد، کرمانشاه با مرکزی، گلستان با مشهد و کرمانشاه با تهران دیدار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: فاطمه کرمی، آزاده صیدی، پریا رستمی، زهرا شاطری، رویا علی آبادی، اسما فخری، سپیده امیری، عطیه رحیمی، راحله نادری، نیلوفر حیاتی، سحر یاری و مستوره سلیمی نفرات تیم کرمانشاه را در رقابت های فینال لیگ برتر تشکیل می دهند.
نایب رئیس هیات کبدی کرمانشاه یادآور شد: من به عنوان سرمربی هدایت تیم کرمانشاه را برعهده دارم و لیلا سلطانیان نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهد داشت.
دوستوندی خاطرنشان کرد: تیم کبدی بانوان کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار است و از هفته ها قبل بازیکنان تمرینات مرتب و با نشاطی را پشت سرگذاشتند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم کبدی بانوان کرمانشاه در مسابقات سال گذشته موفق شد مقام سوم مشترک را در کنار اصفهان بدست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار