کد خبر: ۳۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 24 January 2017
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر، راهداری و شهرداری 2 سرنشین یک دستگاه کامیون گرفتار در طغیان رودخانه ماشکید را نجات و 50 خودرو را از مسیر رودخانه عبور دادند.

محمد صالح بارانزهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود هشدارهای داده شده متاسفانه این کامیون وارد رودخانه و گرفتار شده بود که با همکاری نیروهای امدادی راننده و سرنشین کامیون که احتمال واژگونی آن زیاد بود از سیلاب نجات یافتند.
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مهرستان افزود: با توجه به بارندگی صورت گرفته در مهرستان و طغیان رودخانه ماشکید نیروهای راهداری و حمل نقل جاده ای 50 خودرو گرفتار در 2 سوی راههای ارتباطی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز عبور داده شدند.
وی با بیان اینکه بارندگی در مهرستان همچنان ادامه دارد و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ماشکید زیاد است، افزود: راههای ارتباطی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز تا اطلاع بعدی بسته است.
بارانزهی با بیان اینکه به 6 نفر از هموطنان در راه مانده بر اثر طغیان رودخانه ماشکید در مهمانسرای اداره راهداری و حمل نقل جاده ای پناه داده شده است، افزود: برای مسافران در راه مانده اند در مهمانسرای اداره راهداری اسکان در نظر گرفته شده است. 
وی از مردم خواست برای اطلاع از وضعیت راههای شهرستان مهرستان از اداره راهداری و حمل نقل جاده ای اطلاع کسب کنند.
به گزارش ایرنا مهرستان در 110 کیلومتری سراوان و 437 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار