دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 150 کیلوگرم مواد مخدر و مواد پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان کشف شده است.
کد خبر: ۳۶۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،علی شمشیری' روز دوشنبه اظهارداشت: میزان کشف مواد مخدر در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
وی افزود: مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و پاکسای مناطق آلوده یکی از اولویت های دستگاه های امنیتی و انتظامی برای سال 95 است و تاکنون در این زمینه به خوبی عمل شده است. 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد، اعلام کرد: این در حالی است که تاکنون جمع مواد مخدر کشف شده در استان کرمانشاه در طول یک سال به بیش از 2 هزار کیلوگرم نیز نرسیده است.
وی افزود: لازم است خانواده ها در بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا بتوانند در مبارزه با مواد مخدر و مقابله به این بلای خانمان سوز به رسالت اصلی خود عمل کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه عنوان کرد: بیشترین میزان مواد مخدر دنیا در همسایگی کشور ما تولید می شود و جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله با موادمخدر، مشقت های فراوانی را متحمل شد و اقدام های بسیار موثری را انجام داد که تقدیم شهدای بسیار در این راه موید این مطلب مهم و اساسی است.
شمشیری با بیان اینکه کار پیشگیری بسیار مهمتر از درمان است و در حوزه درمان باید 15 برابر بخش پیشگیری هزینه صرف شود، اظهار داشت: دشمنان انقلاب امروز به این نتیجه رسیده اند که به صورت نظامی نمی توانند با ایران اسلامی مقابله کنند و برهمین اساس تمام توجه را متمرکز به بخش فرهنگی کرده اند که گسترش مواد مخدر در جامعه یکی از این حربه ها است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد: با همکاری دستگاه قضایی برخورد با این عطاری ها و متخلفان در دستور کار است و به صورت جدی با آنان برخورد خواهیم کرد. 
شمشیری در بخش دیگری از صحبت های خود بهترین راه مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کردن مبارزه دانست و گفت: برای کاهش اعتیاد باید مردم و خانواده ها را وارد عرصه کنیم. 
وی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد تاکنون بهترین عملکرد را در بهبود معتادان داشته اند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اضافه کرد: در استان کرمانشاه ٨٧ گروه مردمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند و از ابتدای سال تاکنون بیش از شش هزار جلسه برگزار کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار