اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعتماد و اعتقاد به جوانان خواهان حضور پررنگ تر این قشر فعال جامعه در فعالیت های اجتماعی و ورزشی است.
کد خبر: ۳۶۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استانکرمانشاه گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعتماد و اعتقاد به جوانان خواهان حضور پررنگ تر این قشر فعال جامعه در فعالیت های اجتماعی و ورزشی است.

صابر رحیمی گفت :خوشبختانه در دولت تدبیر و امید نسل جوان و سازمان های مردم نهاد، بیش از هر زمان دیگر مورد توجه دولت ،نهادها و آحاد جامعه قرار گرفته اند و این فرصت مناسبی است تا این بخش مهم از جامعه با ورود به عرصه های مختلف نقش فعالتری در تصمیم گیری ها و فعالیت های مختلف داشته باشد.

وی افزود:اعتقاد بنده توانتمند سازی و مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت های اجتماعی و ورزشی است و در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد که مهمترین رویداد ورزشی تاریخ کرمانشاه است نیز به این قشر نگاه ویژه ای داریم و خواستار حضور ارشمند این عزیزان در راه برگزاری عالی رقابتها هستیم.

رحیمی با اشاره به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات مجمع عمومی سازمان های مردم نهاد استان ها گفت: این انتخابات در استان کرمانشاه نیز با استقبال خوب سازمان های مردم نهاد استان پنج شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجمع استانی شورایی متشکل از اعضای سازمان های مردم نهاد هستند که با آرای مستقیم آن ها در استان به مدت دو سال انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ توسعه مشارکت اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن‌ها، مشارکت در فرآیند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان در استان و افزایش نقش سمن های جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را از اهداف این انتخابات ذکر کرد.

رحیمی در پایان با تاکید بر برگزاری این انتخابات بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد با برگزاری این انتخابات و تشکیل مجمع استانی سازمان های مردم نهاد نقش جوانان در فعالیت های مختلف اجتماعی و ورزشی پررنگ تر گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار