عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: کارگران شهرک صنعتی برای معاینات ادواری و یا هرگونه حادثه باید به مرکز شهر مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ به گفته این مسئول، این طرح در قالب پیش نویش آیین نامه نظام هماهنگ خرید و استفاده از کالا و خدمات استان انجام می‌شود. عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است، اگر در این شهرک صنعتی درمانگاه وجود داشته باشد، می‌تواند شهرک صنعتی بیستون را نیز پوشش دهد که در مجموع حدود 2870 نفر نیروی کار در این دو شهرک کار می‌کنند.

با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی زمین این درمانگاه را تامین می‌کند و تجهیز و تامین نیروی آن باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد، ابراز امیدواری کرد: این درمانگاه ظرف یک تا دو ماه آینده راه‌اندازی شود و کارگران بتوانند از ابتدای سال آینده از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.

کاشفی سپس به اهمیت خرید کالا و خدمات از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و افزود: ادارات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی مکلفند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از واحدهای داخل استان تهیه کنند و از قبل لیست نیازمندی‌های خود را اعلام کنند تا بر اساس آن برنامه‌ریزی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار