دبیر جشنواره عکس آفرینش کرمانشاه گفت: این رویداد فرهنگی در دو بخش عکاسی با موبایل و دوربین عکاسی برگزار می شود و حضور در آن برای عموم آزاد است.
کد خبر: ۳۶۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،هومن حیدری روز یکشنبه اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی شاخصه های فرهنگی (آیین، سفر، فرهنگ ها)، اجتماعی و جاذبه های طبیعی استان کرمانشاه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج قطعه عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی در هر بخش ( در مجموع 10 عکس) به جشنواره ارسال کند، خاطرنشان کرد: لازم است عکس ها با فرمت JPG در اندازه ضلع بزرگ حداقل 1200 پیکسل و حداکثر حجم فایل MB 1 بیشتر نباشد.
حیدری افزود: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره لازم است عکس ها و اطلاعات شخصی خود را در آدرس afarineshgallery.com ثبت نمایند.
دبیر جشنواره عکس آفرینش خاطرنشان کرد: عکاسان برای شرکت در بخش موبایلی باید عکس ها را هشتگ #Afarineshgallery در اینستاگرام قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند، یادآور شد: ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره است.
حیدری با بیان اینکه به تمامی آثار پذیرفته شده گواهی شرکت در جشنواره مبلغ 500 هزار ریال اهدا خواهد شد، گفت: نمایشگاهی از آثار برگزیده در نگارخانه آفرینش نیز به نمایش در می آید.
وی گفت: به نفرات اول تا سوم جشنواره علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر، به ترتیب پنج، سه و دو میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.
دبیر جشنواره عکس آفرینش یادآورشد: همچنین به نفر برگزیده بخش موبایلی نیز علاوه بر لوح تقدیر، مبلغ 2 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار روز یکم اسفند خواهد بود، افزود: چهاردهم اسفند نیز از برگزیدگان طی مراسمی تجلیل می شود.
حیدری همچنین از بهروز الیاسی، وحید بابایی و بهمن زارعی به عنوان هیات داوران جشنواره یاد کرد. 
وی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان دارایی (سنگر)، روبروی مدرسه رستگار، ساختمان دژفام ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار