جشنواره بین‌المللی اقوام ـ کرمانشاه‌/۳۷
روز پایانی نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در کرمانشاه با اجرای پنج گروه موسیقی و دو گروه نمایش همراه خواهد بود و اختتامیه باشکوه جشنواره رأس ساعت ۱۶ امروز سوم بهمن ماه در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 22 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، در پی تغییرات به وجود آمده در جدول اجراهای جشنواره بین‌المللی اقوام به دنبال اعلام عزای عمومی روز گذشته، برنامه‌های این جشنواره در روز پایانی آن با اجرای پنج گروه موسیقی و دو گروه نمایش همراه خواهد بود.

بر اساس جدول جدید اجراها امروز از ساعت 9 صبح گروه موسیقی شاهو  دالاهو به سرپرستی «فرخ یادگاری» اجرای برنامه داشتند.

ساعت 10 صبح، گروه موسیقی «عاشیق‌های تبریز» به سرپرستی «حسن اسکندری» هنرنمایی می‌کنند و در ساعت 10:30 به طور همزمان در دو بخش تالار انتظار، گروه موسیقی «آوا» به سرپرستی «علی احمدی» از کرمانشاه و گروه نمایش «نذرقالی» به کارگردانی «مهدی حبیبی» از استان همدان اجرای برنامه خواهند داشت.

ساعت 11 گروه موسیقی خراسان به سرپرستی «علیرضا سلیمانی» هنرنمایی خواهند کرد و در ساعت 14 به طور همزمان در دو بخش تالار، گروه موسیقی «بیستون» به سرپرستی «جمشید عزیزخانی» و گروه نمایش «چراغ گردان» به کارگردانی «محمدرضا زندی» از کرمانشاه اجراهای پایانی نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در کرمانشاه را خواهند داشت.

مراسم باشکوه اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی اقوام، امروز سوم بهمن ماه رأس ساعت 16 در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای تبنورنوازی گروه 110 نفره تنبورنوازان «مستور» و اهدای نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه برای نخستین بار به استاد شهرام ناظری و استاد حمیدرضا نعیمی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار