وزیر ارتباطات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هم‌اکنون نیازمند توسعه اقتصادی در کشور هستیم چراکه کاهش تورم به تنهایی کافی نبوده و باید برای افزایش رفاه مردم با توسعه اقتصادی تلاش کرد.
کد خبر: ۳۶۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمود واعظی در جلسه شورای اداری تاکستان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید پهنای باند اینترنت استان پنج برابر شده است تصریح کرد: مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی عنوان کرد: باید شاکر جایگاهی که داریم باشیم و از این سمت برای بهره‌مندی اخروی و خدمت به مردم استفاده کنیم و آن را قدر بدانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تلاش دولت حفظ تعامل با قوای دیگر و تلاش برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است تا کشور روی نوار امنیت و آرامش حرکت کند.

واعظی ا اشاره به وضعیت منطقه تصریح کرد: امروز که داعش و گروه‌های تروریستی در پیرامون ما دست به اقدامات تروریستی زده و هرروز یک آشوب و شعله‌های ترور روشن می‌شود، در کشور ما مردم با امنیت و آرامش زندگی می‌کنند.

وی به اقدامات دولت اشاره و عنوان کرد: تمام تلاش دولت در این سال‌ها خدمت‌رسانی به مردم بوده که در بیشتر موارد موفق و در برخی موارد هم به دلیل نبود زیرساخت‌ها به موفقیت نرسیده است اما یکی از موفقیت‌های اصلی دولت در حوزه اقتصادی امروز ملموس است به طوری که تورم 40 درصدی با برنامه‌های دولت به تک رقمی کاهش یافته است چراکه دولت در حوزه اقتصادی با برنامه عمل کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: هم‌اکنون نیازمند توسعه اقتصادی در کشور هستیم چراکه کاهش تورم به تنهایی کافی نبوده و باید برای افزایش رفاه مردم با توسعه اقتصادی تلاش کرد.

واعظی یادآور شد: در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز دولت همین مباحث اقتصادی را دنبال کرد تا مجبور به مبادله و تهیه نیازهای از یک یا دو کشور نشویم و امروز همه باید برای توسعه اقتصادی کمک کنند؛ از تولیدکنندگان تا مردم که مصرف‌کننده هستند.

وی افزود: امروز بسیاری از شاخص‌های اقتصادی در کشور مثبت شده است به‌طوری که برای نمونه رشد اقتصادی از منهای ۶.۸ به مثبت ۷.۴ رسیده و در صنعت نیز رشد خوبی را شاهد هستیم و با ایجاد اشتغال خالص ۷۱۸ هزار نفری، حرکت خوبی در کاهش بیکاری کشور انجام شده است.

وزیر ارتباطات که در ادامه مدعی نظارت رهبری بر مذاکرات هسته‌ای شد، عنوان کرد: 30 ماه مذاکره برای تأمین امنیت بود ولی باید دانست آمریکا دشمنی دائمی برای ما بوده و اگر فرصتی پیدا کند از ضربه زدن دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه صادرات نفتی در کشور برای نخستین‌بار از دو میلیون و ۹۵۰ هزار بشکه گذشته بیان کرد: فضای جهان تغییر کرده است و همه به نقش سازنده ایران در منطقه باور دارند چراکه دریافته‌اند بدون حضور ایران، تحولی در منطقه ایجاد نخواهد شد.

واعظی همچنین عنوان کرد: مشترکان اینترنت در استان قزوین از 67 هزار نفر به ۳۲۵ هزار نفر رسیده است و در برنامه‌های وزارت ارتباطات تا پایان دولت 344 روستای دیگر استان قزوین هم از اینترنت برخوردار می‌شود که در این زمینه جذب سرمایه انجام گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: در آینده نزدیک 70 کیلومتر فیبر نوری به ظرفیت استان قزوین افزوده خواهد شد و این عدد به 340 کیلومتر می‌رسد و ظرفیت انتقال هم در این استان از رقم 43 گیگ به 202 گیگ رسیده چراکه توجه ویژه به زیرساخت‌های ارتباطی برای جذب گردشگر در استان قزوین در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار