معاون فرماندار روانسر گفت: باید حماسه ها و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان کشور تبیین و تشریح کنیم.
کد خبر: ۳۶۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 19 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، بساطعلی نوری روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر روانسر افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است که روز به روز تجلی آن بیشتر و نتایجش فراگیرتر می شود.
وی تصریح کرد: امروزه تلاش دشمن این است که مردم را از انقلاب و رسیدن به اهداف والای آن مایوس کند که در این زمینه لازم است برکات و خدمات انقلاب اسلامی هرچه بهتر و بیشتر برای مردم تبیین شود
معاون فرماندار روانسر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سبب شکوفایی و رشد در تمام زمینه های علمی وعملی در کشور شد و ما امروز شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه‎های مختلف هستیم.
نوری، حضور در صحنه مردم را عامل اصلی ناامیدی دشمنان برشمرد و اضافه کرد: هرچه حضور مردمی در صحنه های مختلف بیشتر باشد به همان اندازه دشمن احساس یاس و ناامیدی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: رویکرد انقلاب ما یک رویکرد فرهنگی است و برنامه های ستاد باید با منطبق با ارزشها و آرمانهای نظام باشد.
معاون فرماندار روانسر ادامه داد: در اجرای برنامه های دهه فجر امسال باید بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مورد تاکید بیشتری قرار بگیرد.
بساطعلی نوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد فکر و اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) بود که با رشادت ها و جانفشانی های جوانان این سرزمین به دست آمده است.
وی از فعال بودن 16 کمیته ستاد دهه فجر در روانسر خبر داد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار