رئیس هیأت ورزش‌های همگانی آبیک خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره بادبادک‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرانک فیض‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره بادبادک‌ها در یکی از روزهای هجدهم تا بیستم بهمن‌ماه سال جاری با پیش‌بینی وضعیت آب و هوای مناسب و مطلوب در بوستان شهید رجایی شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش تفریحات و سرگرمی‌های مناسب در فضای طبیعت افزود: برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها در محیط طبیعی برای خانواده‌ها موجب برقراری ارتباط نزدیک‌تر با یکدیگر و افزایش امید و انگیزه در بین افراد می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک با بیان اینکه برگزاری جشنواره بادبادک‌ها موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود، اضافه کرد: همچنین برگزاری این جشنواره‌ها در مکان‌ها و بوستان‌های مختلف موجب معرفی مناطق طبیعی و گردشگری می‌شود و جذب گردشگر را به همراه دارد.

فیض‌الهی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و آمادگی تیم ایروبیک ماراتن، مسابقه ایروبیک ماراتن هم در روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه سال جاری در سالن کوثر شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

این مسؤول ورزشی ادامه داد: جشنواره بادبادک‌ها واسطه ارتباط بین افراد به ویژه کودکان و طبیعت است و به افراد می‌آموزد که برای موفقیت و پرواز، به مهربانی و ارتباط با طبیعت نیازمند بوده و باید طبیعت را دوست داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار