احمدی صفری در گفتگو با تابناک خبر داد:
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سومار در زمان قبل انقلاب دارای بیش از ده حلقه چاه نفت بود ولی اکنون تنها یک چاه نفت در آن منطقه وجود دارد. گفت: در صورت پیگیری جدی وزیر نفت چاههای نفت منطقه سومار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۶۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 18 January 2017
احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک  افزود: در زمان 8 سال جنگ تحمیلی به دستور صدام تمامی چاههای نفت سومار باسیمان مسدود شد و دولت ایران تا کنون از این گنج سیاه محروم شده است.وی خاطر نشان کرد: طی هفته های آتی کرمانشاه میزبان وزیر نفت خواهد بود که طی یک سفر به منطقه نفت خیز سومار امیدواریم بتوانیم با قول های مساعدی که وزیر قبلا به نمایندگان استان داده تعداد چاه ها را افزایش دهیم.


احمد صفری اظهار داشت : در صورت پیگیری وزیر نفت چپجهت افزایش چاههای نفت شهر و اجرایی شدن حفاری نفت در سومار این منطقه دچار تحول بزرگی می‌شود و نوید ایجاد اشتغال را خواهد داد.نماینده مجلس شورای اسلامی استان تاکید کرد  مجمع نمایندگان استان  تاکنون چندین بار از وزیر نفت برای حفر دو حلقه چاه دیگر در سومار تقاضا کردندو در صورت حفاری این  دو حلقه چاه میزان استخراج نفت در این منطقه افزایش خواهد یافت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت مبالغی را برای اجرای حفاری چاه های نفت در این منطقه در نظر گرفته ‌و امیدواریم در آینده نزدیک این طرح اجرایی و بودجه لازم تخصیص یابد.

احمد صفری با اشاره به وضعیت پالایشگاه آناهیتا ابراز داشت: روند اجرایی آن بسیار کند و پیشترفت خوبی را در این پروژه شاهد نبوده ایم که امیدواریم با آمدن وزیر نفت و بازدید ازآن بتوان تدبیری اساسی برای  رشدو پیشرفت آن اتخاذ نموده و با به ثمر رسیدن هرچه زودتر این پروژه باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی شود .

گفتگو : صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار