با حضور معاون فرمانداری شهرستان هرسین و دیگر مسئولان بومی، جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 18 January 2017
به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شامگاه امروز جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور معاون فرماندار، روسای ادارات و نهادهای دولتی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه نجف میرزا حسینی معاون فرماندار هرسین طی سخنانی اظهار داشت: باپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انحصار طلبی ها شکسته شد و مردم مسیر و هدف واقعی خود را یافتند .


میرزا حسینی بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) زندگی خود را فدای مردم و انقلاب کرد گفت: امام (ره) با احیای ارزشهای دینی، ایجاد حکومت اسلامی , حمایت از ملت های ستمدیده و مظلوم و با شعار همبستگی و اتحاد آغازگر تغییرات وسیعی در سطح خاورمیانه و جهان شد.

در این جلسه نجف میرزا حسینی معاون فرماندار هرسین از دهه فجر بعنوان فرصتی مناسب برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: مسئولین می بایست با برگزاری شکوهمند جشن‌های دهه فجر واطلاع رسانی شفاف، هدفمند و موثر از عملکرد خود در جهت آگاه‌سازی مردم تلاش نمایند.

وی به تشکیل کمیته های تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: کمیته های تخصصی مختلفی در این ستاد با برگزاری جلسات متعدد برنامه هایی را پیش بینی و اجرا می نمایند، که تبیین ارزش های انقلاب اسلامی، لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب و نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت های مد نظر این کمیته ها می باشد وی از اعضای کمیته ها خواست با نوآوری و خلاقیت دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان را برای نسل های جدید انقلاب بعنوان یک ضرورت تبیین نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار