مدیر فرهنگی کمیته امداد کرمانشاه
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: امسال بیش از ۴۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه به اردوهای منطقه‌ای، داخل استانی، سراسری و زیارتی اعزام شدند.
کد خبر: ۳۶۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 17 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کامیار جمشیدی با بیان اینکه بیش از سه میلیارد و 1888 میلیون ریال به این اردوهای زیارتی و تفریحی اختصاص یافته است، اظهار داشت: در این راستا بیش از 4 هزار و 500 نفر تاکنون به این اردوها اعزام شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 226 میلیون ریال برای برنامه های فرهنگی، گفت: برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی به 4279 مددجو در استان در قالب پنج کانون دائمی، 14 کانون موقت تابستانی،10 کانون جوانان پیرو ولایت ارائه شد.

جمشیدی از اسکان150 دانش‌آموز در سه خوابگاه و مجتمع شبانه‌روزی در شهرستانهای اسلام‌آبادغرب، سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی خبر داد و افزود: به این دانش‌آموزان برنامه‌های متنوع تربیتی با اعتبار 800 میلیون ریال ارائه شده است.

وی به توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های مددجو اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه‌های آموزشی برای 18 هزار 237 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار دو میلیارد و 208 میلیون ریال اختصاص یافته است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه 1594 مددجوی بی‌سواد در استان شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: امسال به 189 مددجو برنامه‌های سواد‌آموزی ارائه شده و 76 مددجوی بی‌سواد کارنامه قبولی گرفته‌اند.

جمشیدی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی کمیته امداد، گفت: ارائه آموزشهای خانواده، اعزام مددجویان به اردوها و برپایی کانونهای فرهنگی و تربیتی از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت امور فرهنگی کمیته امداد استان در سال 95 موفقیتهای بسیاری به دست آورد، اظهار کرد: دستگاه موفق در امر پیشگیری از اعتیاد، دستگاه برتر در امر خدمت به زائران اربعین و دستگاه برتر در محو بی‌سوادی از جمله این دستاوردها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار