فرماندار دالاهو، از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی سراب کرندغرب مرکز این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 16 January 2017
به گزارش تابناک، روابط عمومی فرمانداری دالاهو روز دوشنبه به نقل از مرادعلی تاتار در جلسه ساماندهی سراب کرندغرب اعلام کرد: راه توسعه کرندغرب گردشگری است و چنانچه سرمایه گذارانی در این بخش اعلام آمادگی کنند ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد. 
او ایجاد سکو، ساخت آلاچیق، سرویس‌های بهداشتی، تامین روشنایی و ایجاد شبکه آبرسانی را از فعالیت‌هایی دانست که تاکنون در این منطقه نمونه گردشگری انجام شده است. 
تاتار با اشاره به زمینه سرمایه‌گذاری برای ایجاد و ساخت کمپ ورزش کوهنوردی، مجتمع تفریحی توریستی، مرکز همایشها، کمپینگ، ویلا، فضاهای فرهنگی و تجاری، فضاهای ورزشی، آبشار مصنوعی و مجتمع خدمات رفاهی در این منطقه گفت: فرمانداری و میراث فرهنگی از افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری در این منطقه هستند حمایت ویژه می‌کند.
وی، دالاهو را شهرستانی دارای جاذبه های گردشگری فراوان با پوشش گیاهی متنوع، هوای مطبوع، ارتفاعات و صخره های زیبا و مسیر کوهنوردی و قابلیت کایت سواری و راه اندازی تورهای علمی، موتور سواری و دوچرخه سواری کوهستان عنوان کرد.
تاتار در ادامه گفت: وجود تپه های باستانی و آثار تاریخی در شهرستان دالاهو می طلبد تا با همکاری میراث فرهنگی در حفاظت از این آثار تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی بر راه اندازی انجمن های میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: با تامین اعتبار لازم و با اتکا به باستان شناسان بومی و همکاری روستاییان می توان چند تپه باستانی منطقه را مورد کاوشهای باستان شناسی قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار