کد خبر: ۳۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲ 18 May 2015
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: شرکت کنندگان دوره‌های عکاسی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی استان  بازدید می‌کنند.
علیرضا جلالی، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: برگزاری دوره‌های عکاسی از برنامه‌های امسال کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.
وی خاطرنشان کرد: برخی از کودکان و نوجوانانی که به رشته عکاسی علاقه داشته و به استعداد خود در این رشته پی برده‌اند توانایی مالی خرید دوربین عکاسی حرفه‌ای را ندارند به همین کانون‌ها دوربین مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهند.
وی افزود: امسال اعتباری برای خرید دوربین عکاسی در نظرگرفته شده بود که باتخصیص آن چند دوربین خریداری شده و دراختیار مراکزی که کلاس‌های عکاسی برگزار می‌کنند قرار داده شده است.
جلالی ادامه داد: در فاز اول کلاس‌های عکاسی مرکز شماره سه آغاز شده و دوره‌هایی هم برای متقاضیان پسر و هم برای دختران علاقه‌مند به عکاسی برگزار می‌کند.
این مسئول یادآور شد: شرکت کنندگان در این کلاس‌ها می‌توانند دوربین عکاسی مرکز را به امانت گرفته و در محیط بیرون از کانون از سوژه‌های مورد نظرخود عکاسی و عکس‌ها را به اساتید خود نشان دهند تا ایرادات آنها برطرف شود.
جلالی افزود: علاوه براین، بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی استان نیز به عنوان بخشی از برنامه کلاس عکاسی پیش‌بینی شده که طی آن اعضای کلاس به همراه استاد به این مکان‌ها رفته و از مناظرطبیعی و اماکن تاریخی عکس‌برداری می‌کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ابراز کرد: بدون شک برگزاری این کلاس‌ها تاثیر به سزایی درکشف استعداد کودکان و نوجوانان در رشته عکاسی دارد و به واسطه همین کلاس‌ها درطول سال‌های آینده شاهد فعالیت عکاسان حرفه‌ای دراستان خواهیم بود.
این مسئول درادامه صحبت‌های خود به  ایجاد امکان برای اجرای تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان درکانون‌ها پرورش فکری استان اشاره کرد وگفت: کانون‌ها با دراختیار قرار دادن سالن مناسب به گروه‌های تئاتر فرصت مناسبی به آنان می‌دهند تا بدون پرداخت اجاره سالن، روی پای خود بایستند و درآمد حاصل از فروش بلیت را برای ارتقای کمی و کیفی آثار خود استفاده کنند.
جلالی در پایان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری و مالی کانون‌ها نمی‌توانند مبلغی جداگانه به گروه های تئاتر بپردازند ولی سالن اجرا را رایگان دراختیار آنها قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار