امام جمعه گیلانغرب با تجلیل از سوابق، خدمات و نقش موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: خدمات ایشان چه قبل از انقلاب و چه حین و پس از پیروزی انقلاب را هیچ کسی نمی تواند انکار کند.
کد خبر: ۳۵۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع گیلانغرب برگزار شد، افزود: مبارزان و پیشکسوتان عرصه انقلاب متعلق به اصل نظام هستند و نباید نام آن ها را در گروه، جریان و حزب خاصی گنجاند و چنین طرز تفکری خیانت به نظام و انقلاب خواهد بود.
وی اظهار کرد: اتحاد، انسجام، سعادت دنیوی و اخروی و مشیت ملی ما در گرو حفظ صراط مستقیم است، صراطی که راه پایداری، مبارزه و استقامت در تمسک به قرآن، راه انبیا و ائمه (ع) و چنگ زدن به ریسمان ولایت فقیه است.
امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: مردم ما با حضور باشکوه در وداع با یاردیرین امام و رهبری نشان دادند وقتی پای امام، رهبری و نظام در میان باشد، در صحنه حضور می یابند چرا که مهم ، نظام است و نه جریان ، حزب و گروه خاصی.
حجت الاسلام مهری با اشاره به این که در طول تاریخ انبیا و ائمه اطهار مبارزه، صبر و استقامت را در صراط مستقیم برای پرچمداری دین و دینداری داشتند، مهم ترین شرط این ارکان را داشتن ایمان ، خدامحوری و خدا را ارباب قراردادن در همه امور توصیف کرد.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب هم در سخنانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی را یکی از استوانه های بی بدیل و مردان بزرگ و پرافتخار نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اسوه صلابت و شکیبایی و تکیه گاه دلسوختگان و دلسوزان نظام و انقلاب و امین امام و رهبری بود که پس از عمری تلاش بی وقفه و صادقانه برای اعتلای نظام و کشور به مراد خویش پیوست.
فرهاد همتی افزود: ولایت پذیری، سابقه طولانی در مبارزه با رژیم ستم شاهی قبل از انقلاب ، محوریت وحدت ، دفاع از اصول و آرمان های اصیل انقلاب، امام و ولایت فقیه را از صفات برجسته این عالم ربانی خواند که در طول دوران عمر با برکت خود همواره عاملی برای وحدت و انسجام در کشور بود.
وی در پایان از ابراز احساسات و حضور باشکوه همه مردم و گروه ها در آیین های بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار