در هفته یازدهم لیگ دسته اول
یازدهمین شکست پیاپی کریمه قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه کشور برابر اتحاد جوان همدان رقم خورد.
کد خبر: ۳۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته یازدهم لیگ دسته اول والیبال مردان کشور جام شهدا منا از امروز پیگیری شد که دریکی از دیدارهای همزمان تیم قعرنشین کریمه قم در خانه میزبان اتحاد جوان همدان بود.

مردان بلندقامت قمی در هفته‌های اخیر هنوز موفق نشده‌اند به پیروزی دست پیدا یابند امروز نیز مغلوب نماینده همدان شدند.

نمایندگان قم که در هفته گذشته برابر الکتریک قزوین با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شدند کریمه در ابتدای ست اول پیش بود اما تا پایان مسابقه نتوانست برتری خود را حفظ کند.

شاگردان سید روح‌الله شفیعی از ساعت 16 در ورزشگاه شهید رضاییان برابر اتحاد جوان همدان صف آرایی کردند که در ست نخست کار محکم آغاز کردند تا با کسب امتیاز زمین را ترک کنند.

پسران والیبال قم که نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته اول کشور تجربه می‌کنند امسال نتایجی دور از انتظار را کسب کردند که دلیل آن‌هم عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم بود.

در ست اول به نتیجه بهتر از 25 بر 17 دست نیافتند و مغلوب همدانی‌ها شدند اما در ادامه ست دوم کمی کار را برای این تیم پر مهره سخت کردند.

کریمه در ست دوم به‌سختی امتیاز به حریف خود داد و نگذاشت همانند گیم قبلی امتیاز بگیرد و این ست نیز با نتیجه نزدیک 25 بر 23 به سود اتحاد به‌پایان رسید تاکمی کار برای قمی‌ها دشوارتر شود.

در آغاز گیم سوم تیم همدان بیشتر از بازیکنان باتجربه خود استفاده کرد تا نتیجه بازی را حفظ کند و همین امر برای سرمربی این تیم تحقق یافت.

اتحاد جوان همدان موفق شد 25 بر 19 ست پایانی را به سود خود به‌پایان ببرد تا نتیجه سه بر صفر بر روی تابلو سالن شهید رضاییان نقش ببندد

این تیم در حال حاضر با 2 امتیاز در انتهای جدول هشت تیمی گروه نخست مسابقات قرار دارد و با ادامه این نتایج امکان سقوط به لیگ دسته دوم و یا انحلال تیم کریمه در لیگ یک وجود دارد.

نمایندگان استان قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در یازده هفته گذشته مغلوب تمامی حریفان شده‌اند و نتوانسته‌اند طعم پیروزی را در این فصل تجربه کنند.

پیش از آغاز دیدار تیم‌های کریمه قم و اتحاد جوان همدان در هفته یازدهم لیگ دسته اول والیبال، مدیریت مجموعه شهید حیدریان برق سالن شهید رضاییان را به علت برخی مشکلات قطع کرده و قصد داشت مانع از برگزاری مسابقه شود.

البته که این اتفاق ناخوشایند که در ورزش قم رخ داد، در گزارش ناظر فدراسیون والیبال قیدشده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار