کد خبر: ۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 08 February 2015

رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان البرز از پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه مرکز فرهنگی ورزشی ناشنوایان استان خبر داد و گفت: امیدواریم این مهم به همت خیرین در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری برسد.
نادر ایزدبین ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گزارشی از روند اجرای ساخت پروژه مرکز فرهنگی ورزشی ناشنوایان استان البرز ارائه داد و گفت: این مرکز فرهنگی ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج در حال ساخت است که تا کنون به همت خیرین استان ۳۶ درصد پیشرفت داشته است.
وی افزود: امیدواریم با همت خیرین ورزشی استان در تابستان سال ۹۴ شاهد افتتاح مرکز فرهنگی ورزشی ناشنوایان استان البرز باشیم.
به گزارش مهر ایزدبین با اشاره به اینکه بسیاری از قهرمان و مدال آوران المپیک ناشنوایان در استان البرز هستند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالایی که در زمینه فعالیت های ورزشی و فرهنگی در البرز وجود دارد در این زمینه هیئت ورزش های ناشنوایان استان نیز فعالیت های بیشتر و فوق العاده‌ای به نسبت سایر استان ها انجام می‌دهد.
رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان البرز اضافه کرد: خوشبختانه در دولت محترم تدبیر و امید اهمیت ویژه‌ای به فعالیت های سازمانهای مردم نهاد می‌شود و در این خصوص هیئت ورزش های ناشنوایان البرز نیز برنامه ریزی های گسترده ای به منظور افزایش سطح امکانات و اقدامات در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار