مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین:
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از برگزاری جشنواره قصه‌گویی مهر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 07 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمید ره‌انجام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان قزوین دومین جشنواره سراسری قصه‌گویی مهر را برگزار می‌کند.

وی افزود: این جمعیت در پی ارائه جشنواره سراسری طرح قصه‌گویی مهر، میزبانی برگزاری این جشنواره را نیز با عنوان «لی‌لی لی‌لی حوضک» به عهده گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین موضوع این جشنواره را مهربانی، دگر دوستی و فداکاری بیان کرد که در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر است.

ره‌انجام به طور مشخص هدف از برگزاری جشنواره را ترویج و تحکیم فرهنگ  رفتار مهربانانه و نوع‌دوستانه میان کودکان دانست و افزود: برای داشتن جهانی آرام که سرشار از صلح و دوستی باشد، باید تفکر مهربانانه و رفتارهای بشردوستانه در سطح جوامع بشری رواج یابد.

وی عنوان کرد: به همین دلیل جمعیت هلال‌احمر نیز برای تحقق این هدف، آموزش، تمرین و تحکیم رفتارهای مهربانانه را از همان اوان کودکی با راه‌اندازی کانون غنچه‌های هلال در سطح مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، مورد توجه قرار داده است.

دبیر جشنواره قصه‌گویی مهر شرکت‌کنندگان در این جشنواره را آن دسته از مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی عنوان کرد که دارای کانون غنچه های هلال باشند.

ره‌انجام گفت: متن قصه، مهارت و فن قصه‌گویی، خلاقیت و نوآوری در ارائه از موارد مهم و قابل توجه ارزیابی است.

وی تصریح کرد: این جشنواره سوم تا پنجم اسفند سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرام @lilihozak-helal  فراخوان جشنواره را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار